W związku ze zmianą identyfikacji wizualnej firma Medisept wprowadza nowe wzory etykiet dla produktów z linii profesjonalnych. Zmiany w zakresie wyglądu opakowań i uspójnienie go z nową identyfikacją marki pozwolą lepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów. Mają również na celu umocnienie wizerunku firmy jako eksperta w dziedzinie dezynfekcji i utrzymania czystości.
Prace nad rebrandingiem zostały podzielone na dwa etapy. Pierwszy etap objął projekty etykiet produktów do dezynfekcji, drugi zaś – produktów przeznaczonych do utrzymania czystości. Firma Medisept właśnie zakończyła prace nad etykietami preparatów do dezynfekcji, które są już dostępne na rynku w nowych layoutach.
Nowe etykiety zostały zaprojektowane tak, aby maksymalnie ułatwić wybór optymalnych dla klienta produktów i w przejrzysty sposób dostarczyć jak najwięcej informacji. Wszystkie etykiety zostały zaopatrzone w piktogramy, ułożone zawsze w tej samej kolejności, które mają za zadanie przekazać wizualnie najważniejsze informacje dotyczące produktu. Informują one o postaci produktu, zastosowaniu i dodatkowych cechach, takich jak zapach. Na etykietach koncentratów znajduje się także informacja o dozowaniu. Kolor tła etykiety odpowiada przeznaczeniu produktu. Preparatom do dezynfekcji powierzchni przypisany został kolor zielony, preparatom do dezynfekcji narzędzi – niebieski, do rąk – fioletowy.