Szanowni Państwo,
Z ogromną radością chcielibyśmy poinformować, że MEDISEPT został uhonorowany jedną z wiodących nagród biznesowych przyznawanych na całym świecie – Stevie® Awards. Zwyciężył w kategorii „Komunikacja lub Kampania PR Roku – Public Affairs” i uzyskał tytuł Gold Stevie® Winner za walkę o zdrowie publiczne.
Miejsce w rankingu jest dla nas tym większym wyróżnieniem, że wśród firm, które uzyskały Stevie® Awards we wcześniejszych edycjach konkursu, jest wiele przedsiębiorstw rozpoznawalnych na całym świecie, np. Apple, Ford Motor Company czy Procter & Gamble, a w bieżącym roku nagrodzono również: Pfizer, Nestle, Hewlett Packard, Metlife, czy Polpharmę.
Międzynarodowe gremium ekspertów biznesowych doceniło nasze działania mające na celu przeciwdziałanie kryzysowi zaopatrzenia służby zdrowia w dezynfektanty na początku pandemii i dostrzegło je wśród 12 tysięcy nominacji w kilku kategoriach. Podjęte przez nas działania zarówno w zakresie kontaktu z instytucjami publicznymi, jak i aktywność w mediach przyczyniły się do unormowania sytuacji na rynku, m.in. zapewnienia producentom dostępu do surowców, i – co najważniejsze – pozwoliły trafić z produktem bezpośrednio do potrzebujących, czyli do placówek służby zdrowia, które stały na pierwszej linii walki z pandemią.
Ten trudny czas pokazał, jak ważne jest zaangażowanie biznesu w sprawy publiczne i jak wiele możemy wspólnie zdziałać. Jesteśmy dumni, że nasza strategia marki opartej na bezkompromisowej jakości, konsekwentnej realizacji misji MEDISEPT „Skutecznie chronić ludzi” i zaangażowaniu społecznym – w tym wspieraniu służby zdrowia – zaowocowała sukcesem oraz została zauważona na arenie międzynarodowej. Udowodniliśmy, że wspomniane wartości wpisują się głęboko w DNA MEDISEPT.
Uzyskanie nominacji i tytułu Gold Stevie® Winner za walkę o zdrowie publiczne pokazuje skalę naszego wspólnego sukcesu. Mamy bowiem świadomość, że rozwój MEDISEPT nie byłby możliwy bez Państwa wsparcia.
Gorąco dziękujemy za okazane nam zaufanie.