REGULAMIN szkolenia online „Webinar – Bezpieczeństwo epidemiologiczne w podmiocie leczniczym – 11.12.2024”
(dalej „Regulamin”)
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem szkolenia „„Webinar – Bezpieczeństwo epidemiologiczne w podmiocie leczniczym – 11.12.2024”, zwanej w dalszej części Regulaminu „Akcją”, jest MEDISEPT Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie [20-280 Lublin], ul. L. Spiessa 4, NIP: 9460010016, zwaną w dalszej części Regulaminu „Organizatorem”.
2. Szkolenie online skierowana jest do osób fizycznych, zainteresowanych zapisaniem się i udziałem w webinarze „Bezpieczeństwo epidemiologiczne w podmiocie leczniczym”
3. Czas trwania oraz zakres zapisów na szkolenie online:
– zapisy na wydarzenie od 20.11. 2024 r. do 11.12.2024 r. szkolenie online (webinar) odbędzie się w dniu 11.12.2024r.
– terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Nagrody gwarantowane za udział w szkoleniu online (dla osób zapisanych na webinar):
• podsumowanie webinaru w postacie krótkiej notatki w pliku .pdf („wiedza w pigułce”).
5. Nagroda dodatkowa za udział w szkoleniu (dla osób zapisanych i uczestniczących w webinarze w dn. 11.12.2024 r.):
• certyfikat potwierdzający udział w webinarze w formie elektronicznej (plik .PDF)
• podsumowanie webinaru w postacie krótkiej notatki w pliku .pdf („wiedza w pigułce”);
§ 2 WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG AKCJI
1. Akcja przeznaczona jest wyłącznie dla osób fizycznych, specjalistów ds. kontroli zakażeń i/lub higieny, które należą do personelu medycznego, i/lub osób prowadzących własną placówkę medyczną i/lub gabinet zabiegowy, zwanych w dalszej części Regulaminu: „Uczestnikiem”.
2. Udział w szkoleniu online i podanie związanych z udziałem danych jest dobrowolne.
3. Warunkiem otrzymania Certyfikatu jest zapisanie się na Webinar na stronie https://webinarbezpieczenstwoepidemiologicznewplacowcemedycznej.gr8.com w czasie trwania czasu zapisów na szkolenie online.
4. Samo wypełnienie zarejestrowanie się przez Uczestnika, nie wiąże się z wysłaniem Certyfikatu przez Organizatora. W celu otrzymania certyfikatu obowiązuje udział w Webinarze.
5. Zarejestrowanie się na Webinar jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu w całości.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia szkolenia online w dowolnym momencie.
§ 3 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia szkolenia online Uczestnicy winni zgłaszać do Organizatora na piśmie drogą mailową na adres: marketing@medisept.pl lub pocztą tradycyjną.
2. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
3. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
4. Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w reklamacji, wysłanym w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
5. Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
§ 4 DANE OSOBOWE
Każda osoba fizyczna będąca Uczestnikiem Akcji – po zapoznaniu się z treścią zamieszczonej poniżej klauzuli informacyjnej wynikającej z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „RODO”, biorąc udział w Akcji organizowanej przez MEDISEPT Sp. z o.o. tym samym akceptuje przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora danych osobowych w celach związanych
z uczestnictwem w szkoleniu online.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do odpowiedniej organizacji szkolenia online w tym przesłania certyfikatu i dodatkowych materiałów.
KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Administratorem danych osobowych jest MEDISEPT Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie przy ul. L. Spiessa 4,
20-270 Lublin, NIP: 946-00-10-016 [dalej: „Administrator”].
2. Dane osobowe Uczestników szkolenia: imię i nazwisko, miejsce zatrudnienia, adres e-mail oraz nr telefonu przetwarzane będą w celach związanych z organizacją szkolenia online, w szczególności w celach:
a) komunikacji i realizacji szkolenia online w tym wysyłaniu certyfikatów i dodatkowych materiałów – na podstawie umowy [ art. 6 ust 1 pkt b RODO],
b) związanych z przesyłaniem informacji handlowej drogą mailową ( w tym newsletter) bądź telefonicznie – na podstawie udzielonej zgody [ art. 6 ust. 1 lit. a RODO],
c) wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora za które Administrator uznaje m.in.: informowanie Uczestników szkolenia online o zasadach szkolenia online, rozpatrzenie ewentualnych reklamacji, dochodzenie i obronę przed roszczeniami [ art. 6 ust. 1 lit. f RODO],
d) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w szczególności w zakresie prowadzenia rachunkowości i dokonywania rozliczeń podatkowych oraz wypełnienia wszelkich obowiązków prawnych związanych z organizacją szkolenia online [ art. 6 ust. 1 lit. c RODO].
3. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach określonych w RODO .
4. Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu online.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
a) dane przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną bądź telefonicznie – do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie,
b) dane przetwarzane w celach: komunikacji i realizacji szkolenia online, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, dochodzenia i obrony przed roszczeniami – przez okres niezbędny do realizacji w/w celów, nie dłużej niż przez okres właściwy dla terminów przedawnienia roszczeń lub przez okres wymagany przepisami prawa,
c) dane przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze
w szczególności w zakresie prowadzenia rachunkowości i dokonywania rozliczeń podatkowych oraz wypełnienia wszelkich obowiązków prawnych związanych z organizacją szkolenia online – przez okres wymagany przepisami prawa np. przepisami prawa podatkowego.
6. Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO oraz w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
7. W celu skorzystania z wymienionych powyżej praw, prosimy o kontakt z Administratorem poprzez przesłanie swoich żądań pisemnie na adres MEDISEPT Sp. z o. o., ul. L. Spiessa 4, 20-270 Lublin lub za pośrednictwem poczty e-mail: rodo@medisept.pl
§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie firmy MEDISEPT oraz na stronie medisept.pl
2. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w Regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.