Specjalista ds. Obsługi Klienta (Lublin)

Będziesz odpowiedzialny za:

  • monitorowanie wysyłek, informowanie Klientów o terminach dostaw i warunkach handlowych
  • obsługę logistyczną
  • wystawianie faktur zgodnie z warunkami handlowymi
  • obsługę reklamacji
  • sporządzanie ofert handlowych oraz przygotowywanie materiałów dla Klientów
  • wysyłkę materiałów reklamowych
  • administrowanie danymi

Idealnie pasujesz do nas, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • możesz pochwalić się 2-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku
  • dobrze znasz pakiet MS Office, zwłaszcza Excela
  • posługujesz się jęz. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
  • jesteś zaangażowany, sumienny i komunikatywny
  • cechuje Cię dokładność oraz wrażliwość na detale

Dołączając do nas zyskujesz:

  • Kompleksowy program wdrożeniowy pod okiem ekspertów
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
  • Bogaty pakiet szkoleń i możliwości rozwoju
  • Profesjonalne narzędzia pracy
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Pakiet sportowy
  • Wyjazdy oraz imprezy integracyjne
  • Wspólne celebrowanie ważnych wydarzeń
  • Wspaniałą atmosferę pracy

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MEDISEPT sp. z o.o. z siedzibą w Konopnicy 159 C, 21-030 Motycz;
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;
  3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat wyznaczony przez administratora;
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji;
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  7. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.