Dyrektor Produkcji (Lublin)

Twój zakres obowiązków:

  • Tworzenie, koordynacja i realizacja okresowych planów i celów produkcyjnych
  • Efektywne zarządzanie procesami produkcyjnymi w celu utrzymania wysokiej jakości produktów przy optymalnych kosztach wytworzenia
  • Nadzorowanie pracy zespołu produkcyjnego (pracownicy produkcji, utrzymanie ruchu, magazyn produkcji), w tym planowanie i organizowanie pracy zespołu, monitorowanie postępów w realizacji celów, motywowanie i rozwój pracowników, podejmowanie decyzji kadrowych, dbanie o prawidłowy przepływ komunikacji
  • Tworzenie, zatwierdzanie i modyfikowanie technologii wytwarzania półproduktów
  • Nadzór nad kartotekami produktowymi, formułami i strukturami w systemie produkcyjnym
  • Zarządzanie obszarem produkcyjnym w zakresie przestrzegania instrukcji i norm dotyczących systemu jakości ISO, BHP, środowiskowych oraz przeciw pożarowych.
  • Obsługa i nadzór nad poprawnością działania systemu informatycznego do zarządzania procesami produkcyjnymi

 

Nasze wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku menadżerskim w obszarze zarządzania obszarem produkcyjnym (mile widziane doświadczenie w branży chemicznej lub pokrewnej)
  • Wykształcenie wyższe (atutem będą kierunki chemiczne lub pokrewne)
  • Bardzo dobra znajomość procesów produkcyjnych
  • Znajomość Systemów do zarządzania produkcją klasy ERP/MES oraz programów pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Umiejętności menadżerskich: ukierunkowanie na rezultaty, decyzyjność, efektywne planowanie, zdolności organizacyjne, zarządzanie zespołem i rozwój kompetencji, sprawna komunikacja
  • Gotowość do pracy stacjonarnej na terenie zakładu produkcyjnego w Lublinie
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Czynne prawo jazdy kat. B

 

To oferujemy:

  • Wsparcie w relokacji do Lublina
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Realną możliwość rozwoju zawodowego w nowoczesnej, wiodącej w swojej branży firmie
  • Kompleksowy program wdrożeniowy pod okiem ekspertów
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet szkoleń i możliwości rozwoju
  • Możliwość nauki języka angielskiego
  • Profesjonalne narzędzia pracy
  • Ubezpieczenie grupowe

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MEDISEPT sp. z o.o. z siedzibą w Konopnicy 159 C, 21-030 Motycz;
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;
  3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat wyznaczony przez administratora;
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji;
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  7. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Unia europejska
Zadzwoń, czekamy na Twój telefon codziennie
od 8:00 do 16:00
81 535 22 22
Napisz do nas, odpowiemy najszybciej jak to możliwe:
dokb.biuro@medisept.pl