Rebranding produktów profesjonalnych zakończony

Zakończył się drugi etap rebrandingu marki Medisept. Zmianie tym razem uległy opakowania produktów do utrzymania czystości.

Nowe etykiety dzięki kodowaniu kolorystycznemu oraz piktogramom, umożliwią naszym Klientom łatwiejsze i szybsze niż dotychczas rozpoznanie postaci, przeznaczenia oraz wersji zapachowej środków czyszczących z linii profesjonalnej. Znajduj się na nich również najważniejsze informacje dotyczące cech produktów, a w przypadku koncentratów także sposób ich dozowania.

Kolory etykiet, które zostały przydzielone poszczególnym kategoriom to:

zielony – podłogi, niebieski – powierzchnie, czerwony – sanitariaty, pomarańczowy – kuchnia, wielokolorowy – odświeżacze powietrza, fioletowy – mydła.

Na opakowaniach pojawił się także logotyp w nowej wersji, symbolizujący kluczowe wartości marki Medisept – ochronę, siłę, skuteczność i szacunek. Rebranding dopełniło uspójnienie nazewnictwa produktów linii Mediclean, dla której został wprowadzony 3-elementowy system:

1. Mediclean (oznaczenie linii produktowej zastępuje Mediclean MC)

2. Numer (numeracja produktów pozostaje bez zmian np. 110, 210)

3. Deskryptor (pozostaje oznaczenie zastosowania, np. surface, floor, sanit)

Drugi i ostatni już etap rebrandingu pozwolił na ujednolicenie wszystkich dostępnych produktów Medisept, zarówno tych z linii profesjonalnej, jak i konsumenckiej. Ukończenie tego procesu jest dla marki ważnym elementem wzmacniania wizerunku firmy jako eksperta w dziedzinie dezynfekcji i utrzymania czystości.